Επιστροφή στο ESHOP
Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με κάποιο από τα προϊόντα που παραλάβατε με κούριερ (σπασμένο, ελλιπές ή λάθος προϊόν) θα πρέπει να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα
εδω εντός 1 ημερολογιακής ημέρας από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Εάν επιθυμείτε να κάνετε υπαναχώρηση παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα υπαναχώρησης
εδώ και καταγράψτε το αίτημά σας.
Η Εταιρεία μας και οι συνεργαζόμενες εταιρείες Μεταφορών καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ασφαλή μεταφορά των προϊόντων. Ωστόσο, ενδέχεται λόγω του εύθραυστου ορισμένων προϊόντων να προκληθεί ζημιά σε αυτά.
Σε αυτή την περίπτωση παρακαλείστε να μην τα πετάτε και να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής-Υπαναχώρησης εδώ εντός 1 ημερολογιακής ημέρας από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας για να καταγράψτε το σχετικό σας αίτημα. Οποιοδήποτε αίτημα πέραν του διαστήματος αυτού δε θα γίνεται δεκτό.
Tα αιτήματα για Ελαττωματικά προϊόντα γίνονται δεκτά εντός εύλογου χρονικού διαστήματος & ανάλογα τη φύση του προϊόντος εκτός και αν υπάγεται σε καθεστώς εγγύησης και μόνο για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι εγγυήσεις του κατασκευαστή. Σε περίπτωση που το προϊόν προς επιστροφή είναι Μη-Ελαττωματικό, η επιστροφή γίνεται προς την αποθήκη του E-SHOP με επιβάρυνση του αποστολέα. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται άρτια, στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί χωρίς φθορές και η συσκευασία τους σε μεταπωλήσιμη κατάσταση. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται με χρέωση παραλήπτη.
Υπαναχώρηση: Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει το προϊόν για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης σε Μη-Ελαττωματικά προϊόντα ισχύει εφόσον ενημερωθούμε γραπτώς για την πρόθεση σας και συμφωνήσουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε στην επιστροφή. Σε κάθε περίπτωση αποστολή δέματος προς επιστροφή χωρίς την προηγουμένη επικοινωνία-ενημέρωση δεν θα γίνεται δεκτή από την εταιρεία μας και δεν θα παραληφθεί το δέμα σας. Τα προϊόντα θα πρέπει να έχουν επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρας της παράδοσής τους σε εσάς. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δέν παραλάβει το δέμα του σε 14 ημέρες με δική του ευθύνη(δεν το αναζήτησε)χάνει αυτόματα το δικαίωμα υπαναχώρησης. Εφόσον υπάρξει η σχετική ενημέρωση θα πρέπει να γίνει αποστολή των συγκεκριμένων ειδών προς την αποθήκη του E-SHOP με επιβάρυνση του αποστολέα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα παραλαμβάνουμε τα προϊόντα ή θα τα αποστέλλουμε πίσω σε εσάς με χρέωση παραλήπτη.
Επιστροφή σε φυσικό κατάστημα
Όλα τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το exoplistikiellados.gr μπορούν να επιστραφούν και στην αποθήκη Εξοπλιστική Ελλάδος, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα του προϊόντος στο κατάστημα. Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, παρακαλούμε πριν την επίσκεψή σας να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα (2311 297347) για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.
Ελαττωματικά προϊόντα: Αν διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι Ελαττωματικό (Κατασκευαστικό) μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν (αν είναι διαθέσιμο).
Μη Ελαττωματικά προϊόντα: Αν διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι μη-Ελαττωματικό μπορείτε να ζητήσετε αγορά προϊόντων ισόποσης αξίας. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται άρτια, στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί, πλήρη, χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι άρτια και σε μεταπωλήσιμη κατάσταση.
Επιστροφή προϊόντων που παραλήφθηκαν από το κατάστημα
Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;
Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει το προϊόν από το φυσικό κατάστημα (είτε με online παραγγελία είτε όχι) είναι η ευθύνη σας να ελέγξετε την καλή κατάσταση του προϊόντος στο ταμείο (για τα μη- ηλεκτρικά είδη), έπειτα οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν το ελάττωμα είναι εργοστασιακό και δεν ήταν δυνατό να εντοπιστεί επί τόπου. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα
εδω εντός 1 ημερολογιακής ημέρας από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας (η μέρα θα φαίνεται στην απόδειξή σας) είτε με ένα τηλεφώνημα (2311297347) εντός 1 ημερολογιακής ημέρας από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας (η μέρα θα φαίνεται στην απόδειξή σας). Μετά θα πρέπει να φέρετε το προϊόν στο κατάστημα για να εντοπιστεί αν το ελάττωμα είναι όντως εργοστασιακό και να πιστωθεί η αξία του μέσα σε 14 μέρες.
Για αναλυτικές οδηγίες μπορείτε να δείτε τους όρους χρήσης.
Οι παραπάνω οδηγίες ακολουθούν τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί των δικαιωμάτων των καταναλωτών (αρ. 2011/83).