Είμαι ιδιώτης. Μπορώ να κάνω αγορές?

Ναι, μπορείτε.

Γιατί στην Εξοπλιστική Ελλάδος οι τιμές είναι φθηνότερες συγκριτικά με την αγορά?

Στην Εξοπλιστική Ελλάδος προσπαθούμε να κάνουμε τα ποιοτικά είδη κουζίνας προσιτά στους όλους. Το μυστικό της φθηνότερης τιμής είναι στην απευθείας πωλήσεις χωρίς μεσάζοντες και αποτελεσματικές εσωτερικές λειτουργίες κατανομής και διακίνησης εμπορευμάτων.

Πως μπορώ να κάνω παραγγελία?

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία:

    1. Ηλεκτρονικά. Πατήστε “Προσθήκη στο καλάθι αγορών” στο προϊόν που επιθυμείτε. Μεταφερθείτε στην σελίδα “Καλάθι αγορών”. Βρείτε το κουμπί “Ολοκλήρωση παραγγελίας”, πατήστε το για να βάλετε τα στοιχεία αποστολής σας και να αποστέλλετε την παραγγελία.
    2. Τηλεφωνικά.

Βλέπω 2 τιμές στο προϊόν πχ 2.50-15.80€. Ποια είναι η τιμή που θα πληρώσω?

Στο eshop της Εξοπλιστική Ελλάδος μπορεί να βλέπετε 2 τιμές σε ένα προϊόν τύπου πχ 2.50-15.80€.

Αυτό σημαίνει ότι συγκεκριμένο προϊόν βγαίνει σε ποικιλία χαρακτηριστικών (διαστάσεων, χρωμάτων, θέσεων, υλικών κλπ.).

Π.χ. ένα ταψί είναι διαθέσιμο σε διάμετρο από 16cm μέχρι 50cm.

Σε αυτήν την περίπτωση, για να δείτε την συγκεκριμένη τιμή του προϊόντος. Πατήστε την εικόνα του προιόντος για να μεταφερθείτε στην σελίδα του προϊόντος.

Εκεί (πάνω από το κουμπί “προσθήκη στο καλάθι”) , θα υπάρχει ένα μεγάλο κόκκινο πλαίσιο (“ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ”).

Πατήστε το και διαλέξτε το επιθυμητό χαρακτηριστικό (πχ. διάμετρος 26cm). Η τιμή για το προϊόν με την επιλεγμένη ιδιότητα θα βγει αυτόματα από κάτω!

Με το ίδιο τρόπο, αν βλέπετε διάφορες χρωματιστές κουκκίδες, διαλέξτε την κουκκίδα με το χρώμα που επιθυμείτε να έχετε το προϊόν σας και η τιμή θα εμφανιστεί αυτόματα από κάτω.

Αν το κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ είναι γκρι και δεν πατιέται, σημαίνει ότι δεν διαλέξατε την συγκεκριμένη ιδιότητα (πχ. διάμετρος, χρώμα, βάθος κλπ.). Διαλέξτε μια ιδιότητα και προσθέστε το προϊόν στο καλάθι σας κανονικά.

Πόσο θα είναι τα έξοδα μεταφοράς

Για να μάθετε τα έξοδα μεταφοράς, συμπληρώστε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών και μεταφερθείτε στην σελίδα “Καλάθι αγορών”. Εκεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις διαθέσιμες επιλογές αποστολής και τα κόστη τους.

Η συμπλήρωση των προϊόντων στο καλάθι αγορών ΔΕΝ σας υποχρεώνει να κάνετε την παραγγελία.

Τα μεταφορικά μπορεί να διαφέρουν λόγο όγκου.

Τι είναι η αντικαταβολή?

Η αντικαταβολή είναι η υπηρεσία όταν μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας κατά την παράδοση. Η υπηρεσία έχει έξτρα χρέωση 2.48€ και έχει ορισμένους περιορισμούς και μπορεί να μην υποστηρίζεται σε κάποια προϊόντα.

Η πληρωμή με τραπεζική μεταφορά/ τραπεζική κάρτα δεν έχει χρέωση αντικαταβολής.

Μπορώ να αγοράσω χωρίς ΦΠΑ?

Ο ΦΠΑ ορίζεται από το Νόμο υπ’αριθμόν 2859 του 2000 ως είδος έμμεσου φόρου που επιβάλλεται στις συναλλαγές σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ελληνική επικράτεια ΕΚΤΟΣ  από την περιοχή του Αγίου Όρους και των υπαγομένων σ΄ αυτό.

Οι τιμές των προϊόντων χωρίς ΦΠΑ που αναφέρονται στην σελίδα έχουν το  μόνο σκοπό την ενημέρωση του επαγγελματία για την καθαρή αξία του προϊόντος.

Αν δεν ανήκετε στις ειδικές κατηγορίες που απαλλάσσονται από το ΦΠΑ αλλά δεν σας ενδιαφέρει ο ΦΠΑ και δεν θέλετε να το χρεωθείτε, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Υπουργείο Οικονομικών με την αντίστοιχη αίτηση.

Εφόσον θα πάρετε την έγκριση για την ειδική άδεια απαλλαγής από τον ΦΠΑ, τότε μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας στην Εξοπλιστική Ελλάδος χωρίς να σας χρεωθεί ο φόρος προστιθέμενης αξίας.

Ποιο είναι το ωράριο του καταστήματος?

Το φυσικό κατάστημα λειτουργεί 08:00-16:00 Δευτέρα-Παρασκευή. Για άλλες ώρες, δείτε το πρόγραμμα

Είστε ανοιχτά το Σάββατο?

Όχι, οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος είναι Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-16:00.

Για εξυπηρέτηση στις άλλες ώρες δείτε τη σελίδα Εξοπλιστική Ελλάδος φροντίζει: εξυπηρέτηση εκτός ωραρίου καταστήματος και ακολουθείστε τις οδηγίες της για την άμεση εξυπηρέτηση.

Μπορώ να αγοράσω από το κατάστημα κατευθείαν?

Πρέπει να ολοκληρώσετε την online παραγγελία με την επιλογή “Παραλαβή από την αποθήκη” πριν να επισκεφτείτε το κατάστημα.

Κατ’ εξαίρεση, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε χωρίς την προηγούμενη online παραγγελία ΜΟΝΟ κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας.

Σε αυτή την περίπτωση, οι εκπτώσεις του eshop δεν θα εφαρμόζονται.

Μπορώ να βρω το μεταχειρισμένο εξοπλισμό εστίασης στην Εξοπλιστική Ελλάδος?

Όχι, στην Εξοπλιστική Ελλάδος θα βρείτε μόνο τα καινούργια είδη εξοπλισμού εστίασης καθώς έτσι εξασφαλίζουμε την ποιότητα και την υποστήριξη after sale.

Γιατί σε ορισμένα προϊόντα δεν υποστηρίζεται η αντικαταβολή?

Υπάρχουν περιορισμένοι κατηγορίες προϊόντων όπου η υπηρεσία αντικαταβολής δεν υποστηρίζεται ανάλογα με την παραγγελία και την περιοχή παράδοσης, καθώς για τα συγκεκριμένα προτρέπουμε την χρήση της μεταφορικής εταιρίας.
Τα προϊόντα κατόπιν παραγγελίας επίσης δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή.

Μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα με δωρεάν αποστολή μαζί με κάποια προϊόντα χωρίς τη δωρεάν αποστολή?

Αν η παραγγελία σας περιέχει έστω και ένα προϊόν με δωρεάν αποστολή, το σύστημα θα σας βγάλει τη δωρεάν αποστολή για όλη της παραγγελία.

Έπειτα, αν τα προϊόντα χωρίς την δωρεάν αποστολή μπαίνουν στην συσκευασία του προϊόντος με τη δωρεάν αποστολή χωρίς να επηρεάζεται σημαντικά το βάρος/ όγκος του δέματος, τότε η αποστολή του δέματος θα είναι δωρεάν.  Εναλλακτικά, υπάρχει μια μικρή έξτρα χρέωση (ως συνήθως 1.3-2€) για την οποία θα ενημερωθείτε άμεση πριν από την αποστολή.

Παράδειγμα 1:

Παραγγέλνω μια γάστρα εμαγιέ 42cm που έχει δωρεάν μεταφορικά.

Στην ίδια παραγγελία συμπληρώνω τα προϊόντα χωρίς τα δωρεάν μεταφορικά όπως έναν τρίφτη, ένα λαδικό, ένα τάπερ με χωρίσματα, 24 κουταλάκια γλυκού, 48 πιρουνάκια γλυκού, 5 μαχαίρια ψωμιού, 10 σφουγγαράκια πιάτων, 2 σφουγγάρια μπάνιου και 3 συσκευασίες χαρτοπετσέτες.

Σύνολο: ΟΛΗ η παραγγελία σας θα έχει δωρεάν μεταφορικά, καθώς τα προϊόντα (χωρίς τα δωρεάν μεταφορικά) που συμπληρώσατε δεν επηρεάζουν σημαντικά το βάρος ή το όγκος.

Κέρδος: 4.10€

Παράδειγμα 2:

Παραγγέλνω ένα μικρό αντικολλητικό τηγάνι που έχει δωρεάν μεταφορικά.

Στην ίδια παραγγελία συμπληρώνω τα προϊόντα χωρίς τα δωρεάν μεταφορικά όπως έναν τρίφτη, ένα λαδικό, ένα τάπερ με χωρίσματα, 24 κουταλάκια γλυκού, 48 πιρουνάκια γλυκού, 5 μαχαίρια ψωμιού, 10 σφουγγαράκια πιάτων, 2 σφουγγάρια μπάνιου και 3 συσκευασίες χαρτοπετσέτες.

Σύνολο: Θα υπάρχει έξτρα χρέωση 1.3€ στο σύνολο της παραγγελίας, καθώς τα προϊόντα (χωρίς τα δωρεάν μεταφορικά) που συμπληρώσατε επηρεάζουν το βάρος και το όγκος. Πάντα θα υπάρχει μια άμεση ενημέρωση πριν της αποστολή.

Κέρδος: 3€

 

Η συνδυασμός μεταφορικών μπορεί να μην ισχύει στις περιπτώσεις πολλών εύθραυστων αντικειμένων όπου χρειάζεται να γίνει ένα χωριστό κουτί για την βέλτιστη ασφάλεια δέματος.

Πως η Εξοπλιστική Ελλάδος διασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών?

Η Εξοπλιστική Ελλάδος χρησιμοποίει πρωτόκολλο ασφάλειας  SSL που κρυπτογραφεί τα ευαίσθητα δεδομένα προκειμένου να εξασφαλίσει την ακεραιότητα των στοιχείων του πελάτη.

Για τις online πληρωμές με κάρτες η Εξοπλιστική Ελλάδος χρησιμοποίει το περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας Simplify με το πρότυπο ασφάλειας EMV 3DS με 2 στοιχεία ταυτοποίησης (συγκριτικά με το παλιότερο 3D Secure με 1 στοιχείο).

Θέλω την πρότυπη προσφορά για το πρόγραμμα επιδότησης.

Για να σας στείλουμε μια προσφορά σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προγράμματος επιδότησης σας είναι απαραίτητο να κάνετε μια εικονική παραγγελία στην σελίδα μας.

Μια εικονική παραγγελία δεν σας υποχρεώνει να κάνετε αγορά αλλά μας δίνει την έτοιμα λίστα με τα προϊόντα και τους παραμέτρους που χρειάζονται για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτησή σας.

Στις παρατηρήσεις σημειώστε την ονομασία του προγράμματος ή/ και ειδικές οδηγίες και το έμπειρο προσωπικό μας θα σας στείλει την απαιτούμενη προσφορά σε σωστή μορφή.

Καθώς η προετοιμασία της αίτησης απαιτεί μια διεργασία από εμάς για να λάβετε την έγκυρη προσφορά επιβάλλεται η προκαταβολή 5% από τι συνολικό ποσό του προτιμολογίου το οποίο προκαταβάλλεται σε εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό .

Όταν εγκριθεί το αίτημα σας, το ποσό της προκαταβολής αφαιρείται από την αξία της τελικής πραγματικής σας παραγγελίας.

Αν η αίτηση σας δεν γίνει δεκτή, μας αποστέλλετε την απάντηση άρνησης χρηματοδότησης με τον αρ. πρωτοκόλλου για να σας επιστραφεί το ποσό προκαταβολής εξολοκλήρου στο τραπεζικό σας λογαριασμό.

Παρέχεται η υπηρεσία ενοικίασης στο επαγγελματικό εξοπλισμό εστίασης που βλέπω στην σελίδα?

Όχι, τα προϊόντα που βλέπετε στην σελίδα είναι διαθέσιμα μόνο για την αγορά.

Δεν παρέχουμε τις υπηρεσίες ενοικίασης.

Ποίος είναι ο οικονομικότερος τρόπος μεταφοράς όταν η παραγγελία είναι πολύ μεγάλη?

Όταν η παραγγελία σας είναι μεγάλη ή/και ογκώδης συμφέρει να την φέρουμε με μια μεταφορική εταιρία.

Διαλέξτε στο checkout “Δωρεάν παράδοση μέχρι την μεταφορική Θεσσαλονίκης είτε “Παράδοση μέχρι το πρακτορείο Θεσσαλονίκης” (για παραγγελίες κάτω από 60€).

Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στο συνεργαζόμενο πρακτορείο που εξυπηρετεί την περιοχή σας. Το δέμα θα έρθει είτε στο χώρο σας είτε θα πρέπει να το παραλάβετε από το τοπικό σας πρακτορείο (δυσπρόσιτες/ απομακρυσμένες περιοχές).

Η Εξοπλιστική Ελλάδος δεν χρεώνει τα έξοδα μεταφορικής, τους πληρώνετε στην παράδοση.

Η συνήθης χρέωση είναι 3-4€ ανά κιβώτιο/ τεμάχιο.

Π.χ. ένας επαγγελματικός κάδος απορριμμάτων 120Lt από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα έχει τα μεταφορικά έξοδα ~4 ευρώ. 3 ίδιοι κάδοι σε στοίβα θα έχουν την ίδια χρέωση καθώς αποτελούν 1 τεμάχιο/ κιβώτιο.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής με την μεταφορική εταιρία?

Το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται ανάλογα τον όγκο του είδους και την περιοχή προορισμού.

Μπορούμε να σας δώσουμε βάση εμπειρίας πιθανό κόστος αλλά και στοιχεία συσκευασίας για να μάθετε ακριβής χρέωση από τη μεταφορική για το τελικό προορισμό που εσείς επιθυμείτε.

Ως συνήθως, ένα δέμα έχει χρέωση 4€ για μια φόρτωση.

Γιατί δεν απαντάει το τηλεφωνικό κέντρο στις 8:00?

Εάν όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες, παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά.
Ενναλακτικά, ίσως παίρνετε εκτός ωραρίου καταστήματος.
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ανοιχτό Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-16:00, αν δεν είναι αργία.
Αν έχετε μια ερώτηση τις ώρες που το τηλεφωνικό κέντρο είναι κλειστό, μπορείτε να μας στείλετε ένα email και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο.

Έλαβα τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας μου. Τι κάνω τώρα?

Έχετε κάνει την παραγγελία και λάβατε τον αριθμό αποστολής τύπου “ee123456789gr, κούριερ”.
Για να δείτε που βρίσκεται το δέμα την δεδομένη στιγμή, πρέπει να το δείτε στην σελίδα του εκάστοτε κούριερ και να πατήσετε το κουμπί “Αναζήτηση αποστολής”.
Βάζοντας τον παραπάνω κωδικό μέσα στο πεδίο, μπορείτε να δείτε την ,κατάσταση του  δέματός σας.

Μπορώ να κάνω την αγορά από το εξωτερικό?

Η Εξοπλιστική Ελλάδος κάνει αποστολές στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας κανονικά, με το που θα συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία διεύθυνσής σας, θα εμφανιστούν οι ανάλογες επιλογές μεταφοράς για την δικιά σας περιοχή.